Veckans speltriss (v.14)

Ny vecka betyder nytt tema i EmmyZ speltriss.
Veckans tema är go green.

Jag börjar med en bild på en lång fegis i grön overall.

 

Nästa figur(er) kan vara i flera olika färger men grönt är den färg jag förknippar denna varelse med mest.

 

 

 

 

 

 

 

 

Och sist, men verkligen inte minst är denna svamp.

Hoppas att ni tyckte om mitt lilla Super Mario-tema i veckans speltriss.🙂
För att delta själva så går ni in på den här länken och följer anvisningarna.

  1. Finns ju ett och annat grönt i Super Mario-världen, kom också att tänka på det, fast det blev trots allt aldrig någon av dessa tre. Piranha planten däremot (fast på en helt annan tolkning)! ^_^

  2. Super Mario tema = Instant win! Gött att Luigi får lite utrymme, han är alldeles för bortglömd.

  3. Härligt med Mario-tema.
    Love Mario!!

  4. Åh, jag gillar verkligen hur du kör ett tema i temat!😀 Första bilden är ju underbar!

  5. André: Visst gör det! Tog ett litet tag innan jag bestämde mig för dessa tre.🙂

    Niklas & Peter: Blir förhoppningsvis fler Super Mario eller Zelda teman i min speltriss framöver!

    EmmyZ: Visst är den?! Tycker den ger en bra bild utav Luigi’s fega personlighet.😛

  6. Som Emmy sa snyggt med tema i temat.🙂
    1up svampen är klockren.🙂

  1. 4 april, 2011
  2. 4 juli, 2011

Kommentera

